Ik kan me niet registreren voor een My ista-account

Gewijzigd op Di, 25 Nov om 3:58 PM

Als de registratie niet lukt, controleer dan of je alle drie de stappen hebt doorlopen:


Stap 1 – Verificatiegegevens
Controleer:

  • Gebruikersnummer (zoals op je factuur/herinneringsbrief)

  • Familienaam van de bewoner

  • Postcode van het gebouw

Bij twijfel over je gegevens: neem contact met ons op.


Stap 2 – Registratieformulier
Vul alle verplichte velden correct in:

  • Titel

  • Voornaam

  • Familienaam (kan niet aangepast worden – contacteer ons bij fouten)

  • Telefoonnummer

  • E-mailadres

Zorg dat telefoonnummer en e-mailadres correct geformatteerd zijn.


Stap 3 – Activatie per e-mail
Je ontvangt een activatielink. Klik op de link en kies een wachtwoord dat voldoet aan de voorwaarden:

  • minimum 8 tekens

  • minstens 1 hoofdletter

  • minstens 1 kleine letter

  • minstens 1 cijfer


Is je link verlopen? Geen probleem – reset gewoon je wachtwoord, dan krijg je een nieuwe link.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren