Waarom wordt er met tickets gewerkt?
Wanneer je een aanvraag indient via cashcollect.ista.be, wordt deze automatisch omgezet in een ticket.
Dat heeft verschillende voordelen:
- jij en ista kunnen op elk moment de status van je aanvraag raadplegen
- alle communicatie staat overzichtelijk op één plaats
- elk ticket heeft een ticketnummer, handig bij telefonisch contact
Belangrijk om te weten
Tickets worden altijd gekoppeld aan het e-mailadres dat je gebruikt. Als je verschillende e-mailadressen gebruikt (bv. Gmail, iCloud…), zal je per adres enkel de tickets zien die daaraan gekoppeld zijn.
Waar vind ik de status van mijn tickets?
Ga naar ‘Overzicht en status van mijn aanvragen’ op cashcollect.ista.be.
Daar zie je:
- de status van elke aanvraag (open, in behandeling, afgesloten …)
- alle communicatie tussen jou en ista
- het bijhorende ticketnummer

Hoe kan ik inloggen om mijn tickets te bekijken?
Je hebt 2 mogelijke situaties:
1. Je hebt al eerder een aanvraag ingediend met je e-mailadres
Dan bestaat er automatisch al een account voor jou.
Volg deze stappen:
- Klik op ‘Inloggen’
- Klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten’
- Je ontvangt een e-mail om je wachtwoord in te stellen (check zeker je spamfolder)
- Log daarna in met datzelfde e-mailadres
! Let op: gebruik altijd het e-mailadres waarmee je je aanvragen indiende.

2. Je hebt nog nooit een aanvraag ingediend
Dan heb je nog geen account.
Volg deze stappen:
- Klik op ‘Meld u aan’
- Maak een account aan met het e-mailadres dat je zal gebruiken voor aanvragen (alle tickets worden aan dat adres gekoppeld)

Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren